31 May, 2010

FKE birthday party...

a quick post untuk kali ni.. nak up-date pasal FKE birthday party yg aritu.. birthday party ni ni diadakan utuk meraikan birthday staf2 FKE yg lahir sekitar Jan- Mei tahun ni.. a simple party ni di buat 2-3 kali setahun..
kek2 yg amat mengiurkan ku..huhhuhu...sume cheese cake.. sb aku di antara AJK unit kebajikan..ikut selera kiteorg la yer.. nasib la korang sape yg tak mkn cheese cake..

cenderahati untuk staf..

kata2 aluan dari Ketua Unit Kebajikan.. bertempat di Level 7, fakulti kiteorg-FKE.. tema sume staf duk mkn bersila.. mengeratkan silaturahim.. hehhehehee.. padahal tmpat kecik.. mmg tak muat nak susun kerusi n meja bulat cam kat hotel tu utk 100 staf..

staf2 lelaki yg birthday diorg dari Jan-Mei.. acara potong kek.. lawak pun ade tgk golongan veteren potong kek..
yg ni staf pompuan lak.. islamic sungguh uitm ni asingkan staf pompuan-lelaki.. seperti biasa aku kene la duk plg dekat ngn kek.. hehhehhe.. interprem sungguh di tepi ketua bidang aku ngn ketua fakulti FKE...
mak2 buyung FKE.. aku yg plg awal ngndung di kalangan kwn2...
mkn2 time.. lunch haritu mkn nasi beriani n kek2 tu la..
di antara staf FKE yg sempat di snap gmbar diorg.. tak byk pun snap sb aku busy duk nyembang n mkn kek2 yg macam2 jenis tu.. huhuhuhu...

me with odah n asmalia..

sonok gak sekali-sekala celebrate birthday dgn cara yg simple ni.. yg penting sume H.A.P.P.Y...

No comments: